Förändring av antalet aktier och röster i Immunicum

31 januari 2018

Förändring av antalet aktier och röster i Immunicum

Immunicum AB (publ) ett bioteknikbolag som utvecklar nya immunostimulerande cancerbehandlingar för ett antal solida tumörformer ("Immunicum" eller "Bolaget"), meddelar idag att antalet aktier och röster i Immunicum per den 31 januari 2018 uppgår till 50 958 531.

Antalet aktier och röster I Immunicum har med anledning av genomförd företrädesemission ökat med 24 999 990, från 25 958 541 till 50 958 531. Per den 31 januari 2018 finns således 50 958 531 registrerade aktier och röster i Bolaget och aktiekapitalet uppgår till 2 547 926,55 kronor. Kvotvärdet per aktie är därmed fortsatt 0,05 kronor. Immunicum innehar inga egna aktier.

Denna information är sådan som Immunicum är skyldigt att offentliggöra i enlighet lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande, genom nedanstående kontaktpersons försorg, den 31 januari 2018, kl. 8.00.

Carlos de Sousa, VD, Immunicum
E-post: info@immunicum.com

Investor Relations, Sverige

Helena Stångberg