Carlos de Sousa presenterar Immunicum vid BIO CEO & Investor Conference

GÖTEBORG den 3 februari 2017 - Immunicum AB (publ; First North Premier: IMMU.ST), ett biopharmabolag som utvecklar nya immunostimulerande cancerbehandlingar för ett antal solida tumörformer, meddelade idag att bolagets VD, Carlos de Sousa, kommer att presentera bolaget vid BIO CEO & Investor Conference som hålls på hotell Waldorf Astoria i New York 13-14 februari 2017.

Information om presentationen:

Datum: Måndag 13 februari 2017
Tid: 5:00 PM EST
Presentationslokal: Duke of Windsor

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Carlos de Sousa, VD, Immunicum
E-post: info@immunicum.com

Immunicum AB (First North Premier: IMMU.ST) är ett bolag som i klinisk fas utvecklar nya immunostimulerande cancerbehandlingar för ett antal solida tumörformer. Bolagets längst framskridna produkt, INTUVAX®, utvärderas för närvarande i kliniska studier för behandling av njurcancer, levercancer och gastrointestinal stromacellstumör. INTUVAX® har designats för att kombinera det bästa av två världar: en kostnadseffektiv cellbaserad (allogen) behandling direkt från hyllan med förmågan att utlösa ett individbaserat och potentiellt ihållande immunsvar mot tumörceller i hela kroppen.
www.immunicum.com

Telefon: +46 (0) 8 545 013 31.
www.redeye.se